Wednesday 7 November 2012

Celodenní fotovýlet - les.

Tak... Včera jsme skoro od rána do noci fotili s Rinatem Grigorachshenkem. Na to, že jsme se viděli osobně poprvé to byla nadmíru perfektní akce. On radil s oblečením, výběrem míst pro focení, fotil, já jen fotil a kecal a kecal a pomlouval.
No, abych to shrnul. Fotili jsme kolem Znojma, fotek je dost a dost, takže jsem je rozdělil do 4 postů. Učil jsem se řídit (klouzat) auto po blátě, rozhrnovat větve s úžasnými zvukovými efekty a ták, takže včerejšek můžu považovat za jedenz pořádně prožitých posledních dní v ČR.
Dnes přidávám fotky nafocené v lese někde mezi Hradištěm a Mašovicema, našli jsme si úžasnou cestu mezi opadanými stromy a... dopadlo to takto.
Pokračování zítra.
(více na Rinyho blogu neznámo kdy, neznámo co)

Foto - Já a Riny.
Úpravy - Já









No comments:

Post a Comment