Friday 16 November 2012

Odlet

Sedím na letišti. Při kontrole příručního zavazadla mi zabavili malinovou marmeládu... nemá to cenu, nemá to smysl, chci domů. :(

Fotky a dojmy napíšu zítra.
______________________________________________________________________


Tím to začalo včera. Během cesty jsem fotil jen mobilem, takže kvalita ne-valná, ale jako dokument to postačí. 
Tak jako pokaždé jsem pokořil pár fyzikálních zákonů a nacpal do kufru 3x víc věcí, než.... no co vám budu povídat, když použijete skoro metrák váhy (jako já) k zavření víka, není nic nemožné.
Zabavili mi tedy malinovou marmeládu, česnekovou drť mi nezabavili - asi nevypadá jako výbušnina, zádchody v letadle jsou jako vždy malé a nevím, proč je nedělají pro normálně stavěné lidi a v UK mě přivítala úžasná mlha.






No comments:

Post a Comment