Saturday 15 December 2012

Aj lajk jů inglend.

Dnes jsem jel po noční do centra koupit redukci na ty pitomé anglické zásuvky. Samozřejmě že v 8 ráno v elektru není otevřeno, tak jsem se nasnídal v mekáči. Počkal jsem do 9 a samozřejmě že v žádném elektru nic takového neměli. Nakonec jsem ji sehnal u nějakého turka v takové té multifunkční trafice, ve které se prodává vše - lístky na fotbal počínaje, zbraněmi konče. Ten pro změnu neslyšel nikdy o České republice.

Domů jsem došel skoro v 11, po cestě začalo úžasně svítit a teď tady píšu na blog, místo toho, abych šel spát..... za 3 hodiny mám "vstávat" do práce, tak bude sranda, no....

 Po cestě jsem zjistil, že můj mobil podává jakštakš slušné výsledky v protisvětlě (laicky řečeno vypadá to jak prohnaný instagramem), tak abych to blogování neflákal, tady je výsledek.


No comments:

Post a Comment