Wednesday 19 December 2012

Jak zapůsobit na partu dívek.


To jsem si před chvílí vyšel v růžových pantoflích, modrých teplákách, bílé košili, úplně špinavé bundě, divně učesaných vlasech, dvouměsíčních vousech do nejbližšího (50m) obchodu a......

Tak sem snad přece chlap a vím, že v okolí nejsou žádný holky mýho věku, toho jsem si už všiml. Taky vím, že v tuhle dobu jsou všichni ve škole, nebo v práci. A taky jsem slyšel, že tady jsou všici tolerantní a nikdo na nikoho nezírá, neukazuje a už vůbec se mu nesměje.... Že jo.

... a narazil jsem ve svém outfitu hned před naším barákem na partu nádherných školaček mýho věku!!!
Co tomá bejt! Co se tady někdo promenáduje! Proč nejsou školačky (jasně že to byly školačky - měly kravaty a takový ty pěkný sukně, poznám ne... ) ve škole!

No, takže teď si honím ego v kuchyni, rozpíkám klobásy, pžežírám se chlebovými plackami (toastynechci ani vidět),skoro pláču a s umaštěnými prsty si pouštím soundtraky z High school musical.
Mimochodem všimli jste si, že jednička byla spíš romantičtější a dvojka spíš vášnivější, nebo akčnější? Nechápu že mě to nikdy netrklo!



1 comment:

  1. možno si ich ohromil svojou mám v piči attitude:-)

    ReplyDelete