Saturday 8 December 2012

Z hlubin pamětí.

Některé fotky se prostě nesmějí zapomínat. Buďto jsem během jejich focení zažil úžasné chvilky, nebo si těch fotek vážím protože vznikly nechtěně, nebo za neobvyklých podmínek.... a nebo se mi prostě líbí.

Dobře tak jinak - beze všech těch keců kolem a kolem. Nostalgicky jsem projel na FB všechny (!!!) fotky, které jsem za toho 2 a půl roku focení pořídil. Protože jsem samozřejmě naprosto nezodpovědnej v zálohování, většinu z nich už mám k dispozici už jen právě na FB. No a tady je výběr mých nejoblíbenějších, o kterých si myslím, že by se měly připomenout.













5 comments:

  1. Jestli uhodneš, kterou z nich mám na ploše.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já myslel, že můj loňskej vánoční akt.... :D Nevím?

      Delete
  2. Wow, skvelá práca! A slečna vyzerá úžasne! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju. Teď na focení nemám vůbec čas, tak se kochám alespoŇ tím co jsem fotil a říkám si, co bych vyfotil jinak, kdybych to dnes fotil znova. :)

      Slečně poklonu vyřídím

      Delete