Wednesday 30 January 2013

Leden.

Irán poslal do vesmíru další opici, američan dostal trest smrti za podpálení lesa, v česku si zvolili Zemana, přestěhoval jsem se do Londýna, eště jsem si nenašel ani práci a už plánujeme cestu na Aljašku.

Leden utekl ani nevím jak, vždyť předevčírem, nebo tak nějak tou dobou byl silvestr! Čtu si  zprávy, facebookové statusy, poslouchám divnou muziku, občas si pískám a nestíhám se divit.


Kdyby někoho detailněji zajímalo, jak se mám, tak hledám zrovna práci,barbarsky fotím na mobil, umírám na vedro v pokoji, přejídám se špaget a přestože jsem eště nezrealizoval ani Vietnam, ani Afriku, už plánujeme z legrace Aljašku. Někdo se možná diví, jak mám občas některé věci zbytečně promyšlené, ale to bych nebyl já. Takže jsme dnes se známým při zábavném vymýšlení "jak se "legálně" dostat do Ameriky" došli k k možnosti, že přeplaveme loďkou ze severovýchodního cípu Asie na Aljašku a...... vymýšleli jsme detaily kolem a kolem a přestože jsme to dělali jen z legrace, teď mi to vrtá hlavou a.... proč to sakra nezrealizovat! Vždyť by to byla prča/legranda/sranda/prdel!

Takže z obyčejného sarkastického blekotání se stalo plánování a mapování a.... no jestli se tu někdy objeví aljašský autoportrét, nedivte se. :-D

Stejně musí být na VZP nadšení, když jim tam jednou za čas přijde nějakej magor, kterej by chtěl zkusit jet stopem z Vietnamu do ČR.




2 comments: