Tuesday 12 February 2013

Jak upravuju.

A eště jedna fotka s úžasným Moonem. Nechal jsem si ji jako dodatek, protože se mi tak nelíbila a přitom nám dala právě nejvíc práce. Tak jsem ji využil na prezentaci toho, jak upravuju.

model: Michael Moon
make up: Sabrina Moushumy Mamoon
foto: Petr Pelán Jr. (tedy já)
(po kliknutí na jména se zobrazí FB stránky s našimi pracemi)

Protože jsem amatér, můžu se vymlouvat na nepředepsané postupy. (kiškiš)

1/ Vytáhnu fotku z RAWu a oříznu ji.

 2/Začnu ji upravovat a protože jsem zodpovědnej, průběžně ji ukládám až když je skoro hotová.

 3/Totálně předělám Sabrinčin make-up, protože se mi s ním nechce retušovat.

 4/Nejsem spokojenej s pozadím, vzdávám to a přemýšlím o tom, že bych tu fotku věnoval sem a vymluvil se na to, že slouží jen k prezentaci mých úprav.

 5/ Vyretušuju ucho, který se mi na fotce nelíbilo, uložím v PSD aby mi to zbytečně zabíralo místo na SSD, uložím to v plné velikosti v JPG aby mi to překáželo ve složkách, uložím ve zmenšené verzi pro blog a FB.
Hotovo. Úpravy v PS jsou jednoduché.


2 comments: