Thursday 14 February 2013

Nespavost.

Předevčírem jsme zjistili, že kousek za barákem máme krom obřího parku na běhání i takovou tu venkovní posilovnu s hrazdami, lavičkami, žebřinami, atd (a dětskej koutek to není určitě). Večer jsme si dali s Moonem pár partií šachů, on je zvýraznil větami typu "Kde mám věž!.... A tady před chvílí stál kůň.", ale zlepšuje se - poslední hra dopadla tak, že já měl 4 dámy a on 2 (No a pak je neměl a pak prohrál.)
.
Ve 3 ráno jsem začal dělat večeři - hnědou rýží - takže jsem ji dovařil a snědl až někdy v 5, před chvílí jsem byl na nákupu čokolády, abych zjistil, že chčije a že mám tedy výmluvu na to, proč nemůžu dneska cvičit a můžu tloustnout pod hordami mléčných a hořkých čokolád, zatímco si budu číst VOGUE, vařit špagety a hledat práci.

Jo a oholil jsem vousy a je to nepříjemný - cítím, že mi fouká na obličej. :-D
Jo a příští týden budu prodávat foťák.


No comments:

Post a Comment