Saturday 2 February 2013

Pro babičky. Pro tetičky.

Pár rodiných příslušníků po mně chtělo fotku, nebo informace, cože to je zač ta dvojice čechů o kterých pořád vyprávím. No... hledali jsme se, pak jsme se našli. Trojice umělců a..... zbytek si nechám zase na jindy.
Chtěli jsme udělat takovu tu super kýčovitou fotku ve výskoku, ale jak je vidět na GIFku, skočili jsme každej trošku jinak. Přesněji řečeno S. skočila dvakrát, M málo, já moc. Nakonec jsem to musel udělat jako fotomontáž a protože jsme ji odflákl, tak kolem sebe máme aury (což by mi nevadilo, ale ta má rozhodně nebude bílá) ale to je vedlejší. Zkrátka to byl zase jeden z úžasných dní v Londýně.
BTW, vidíte ten trávník? Ten trávník je součástí několika spojených fotbalových hřišť. Co jsem to tak zhruba počítal, má to po obvodu něco přes 1,5km, takže už mám perfektní místo na běhání s úžasnými západy slunce!



No comments:

Post a Comment