Sunday 23 June 2013

Bolístka na palci.

Včera jsem se řízl nožem na krájení sushi. V kuchyni se člověk řeže pořád, nestojí to za zmínku, nehledě na to, že "nešikovné maso musí pryč".
Za celej život jsem pár zranění měl, něco krve mi už vyteklo, ale tolik, co z palce, eště ne. Prořízl jsem to totiž krásně pod nehtem až ke kosti... tak vesele, že se ten řez přenesl celou rukou až k mým uším. Fakt nekecám, prostě jsem to slyšel.
Když jsem běžel do přízemí pro hadr, začala mi krev týct eště víc, takže jsem to jen přiškrtil a udusil kapesníkama, protože nejsem filmovej drsňák a nemám na to, abych si nechal šít palec...tak jsme to relativně zafačovali a teď jsou na mně všici hodní a v mekáči jsem dostal do zmrzliny dávku lentilek navíc.... už asi chápu, co na tom pravidelně se řezající lidé vidí.




6 comments:

  1. Jauvajs!
    Ten gif je skvělej.
    A jestli jsi s tím ještě nikde nebyl, tak bys teda měl; jak to tak popisuješ, nebude to zrovna dvakrát dobrý, čekat, až se to samo zahojí.

    ReplyDelete
  2. Neale Cassady, fuj, to se nežere!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teď zjišťuju, že na blogerských komentech chybí tlačítko "to se mi líbí".

      Delete
  3. "už asi chápu, co na tom pravidelně se řezající lidé vidí." hahaha to mě dostalo! ale zní to hnusně, o tom žádná

    ReplyDelete