Saturday 13 July 2013

Ranní Temže.

Před týdnem jsem chtěl jít brzo ráno vyfotit nějakej autoportrét na "čtecí místo", o kterém jste už četli před několika měsíci, ale bylo jaksi zabrané hromadou opilců, tak jsem šel na truc fotit východ slunce z mostu... už nějakej ten tejden jsem nefotil fotku, u které bych se vyloženě soustředil na technickou stránku, takže bylo příjemný myslet opět nad takovými věcmi jako "potřebuju něco do popředí, aby to vedlo divákovo oko celou fotkou", "nalevo je moc volného prostoru, musím tam nacpat tu divnou loď", "snímač nedokáže pobrat celej dynamickej rozsah, musím exponovat 10x", "nesmím fotit na dlouhej čas, aby se lodě nerozhýbaly", atakdále, atakdále... no užil jsem si to a výsledek vypadá nějak takhle...
Odkaz na plnou velikost sem vyjmečně hodím taky. TADY




2 comments:

  1. ta obloha?! panejo, cítim z toho ten ranní chlad.. skvělý

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já spíš dusno.. ale to je tím, že jsem tam byl osobně, no. :D
      A vůbec poslední dobou je to tady příšerný... já chci déšť a bouřky.

      Delete