Monday 5 August 2013

Birthday.

Nesnáším upřímnost, je to hrozná vlastnost.
Upřímně musím říct... že narozeniny jsem neměl nikdy rád.
Nebudu rozebírat, proč. Nemám rád ani vánoce, nemám rád svátky, oslavy, nic podobného.

Asi protože jsem si vždycky přál robotickýho psa s raketovýma nohama, laserovýma očima a přihrádkou na autíčka a místo toho jsem v posledních letech dostal vždycky... sprcháč.

Letos jsem si oslavu narozenin užil... skvělé místo, skvělá společnost, žádnej sprcháč. Nebudu zacházet do detailů.
Dík.Y


A jak se cítím? Deprimuje mě to! Kdo to eště neví, tak je mi teda dvacet. Fyzicky je to úžasnej věk plnej energie, tak akorát po pubertě, kdy už má člověk spoustu možností a umí s nimi naložit relativně rozumně a zároveň eště nemá člověk spoustu starostí a....... stejně to na mě tak nepůsobí. Dvacítka je ošklivá. Přijde mi, že dokud je člověku 17/18/19, je bez starostí, užívá si. Dvacítka mi přijde jako skutečný věk, kdy se člověk stane dospělým. U dvacetiletého člověka mi přijde samozřejmé, že už bydlí sám a platí si nájem, chodí do práce a to působí už tak nějak... ne-volně.

Musím si tedy své "mládí" bez starostí nějak vytvořit. Od zítřka začnu něčím jednoduchým, vezmu si třeba rozdílné ponožky, budu balancovat na obrubnících a na refrémy tančit makarenu.






I hate honesty, it's bad attribute.
I will be honest and tell you that I don't like birthday.
Don't tell you why, I just don't like celebration of christmas, new years, saint's days....

Maybe becouse I always wished rocket dog with flashing eyes as a gift and every time they gave me a showering gel.

This year it was perfect... gorgeous. And they didn't gave me any showering gel, BTW.

And how I feel? As a twenty years old? It depresses me. Normally it should be best time of life - you are actually between that you was silly child and between that you will have worries about live.
Twenty is bad. I think that the if you are 17/18/19, you are without worries, you can do whatever you want cause you are young... Twenty is for me that time, when you start to live alone, pay the rent, when you are working and it is a little bit... not-free.

So I must make something for to feel like young... from tomorrow I maybe use two different socks on my legs, I will balance on a curbs and between waiting on a crosses I wil dance macarena.

9 comments:

  1. Jé, Y. (nevěděla jsem, jestli je pod cenzurou, tak jsem taky napsala jenom tohle :D) - tak to bych si taky narozeniny užila. :)
    Dvacet je fuj, fuj, fuj. Chci zpátky sedmnáct a jsem schopna kvůli tomu kopat kolem sebe a třeba břečet dvě hodiny v kuse. Oukej, tohle se nikdy nestalo, ale jen pro představu, jak moc chci mít zpátky ten božský věk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. věk kdy mi bylo 17... probohy, za to se skoro stydím, co jsem tenkrát prováděl a jak jsem žil.
      BTW, Eli, takovej rozkopanej a uřvanej gif na všechny strany by určitě zvedl sledovanost blogu! :D

      Delete
    2. No, to možná jo, ale už tak mám paranóju, že mě stalkuje moc lidí, takže asi ne. :D
      A "Eli" ti pro tentokrát odpustím. :D

      Delete
    3. Nojo, už jsi dlouho neměnila adresu... :D Asi tak pár týdnů, ne?

      Kaji se za "Eli".

      Delete
    4. Náhodou jsem tam už pět měsíců.
      No proto. ;)

      Delete
    5. Ježiši, Eli, co se s tebou děje! Musíš si honem změnit adresu! To není normální, takové chování!

      Delete
  2. ja budem mat pozajtra tiez 20 a obcas uz mam taky isty pocit. nastastie len obcas ;)

    ReplyDelete
  3. Miluju upřímnost,je to cenná vlastnost.
    Nesnáším svátky,narozeniny a dárky(tedy pokud by mi někdo nenadělil tabák,což se asi nestane)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dle mě je to vyjmečná, nikoli cenná vlastnost.

      Delete