Sunday 13 October 2013

I am back.

Týden.
Dal jsem si týden na to, dostat se zpět do kondice, veškerej volnej čas jsem podřídil běhání, cvičení, plavání. Jsem spokojenej, povedlo se. Potřeboval jsem dát tělu na vědomí, že ho budu přes zimu trápit a nechtělo se mi začínat pomalu.
Podle všeho přijede za 3 týdny Hexik. Konečně budu mít někoho na pivo a šachy (nikomu to neříkejte, ale plánuji taky hrát na kytaru).
Mám chuť začít (zase) projekt 365.
K výročí blogu (který bylo včera) jsem trochu překopal design... určitě jste si všimli.

One week.
I had in week to get back in condition. All freetime I used to excercise, swim, run and joga. I am fine, I can do really "interesting" things with my body now, heh.
It looks like Hexik is really coming in 3 weeks. Finally! I needed someone for drinking beer and playing chess (don't say to anybody, but I plan to start to play a guitar too).
And maybe I start project 365 (again).

After one year of using this blog I finally changed design


No comments:

Post a Comment