Wednesday 29 October 2014

And now...?

Dlouho jsem pořádně nic nenapsal, ani nenafotil.
Asi je to tím, že mě začal bavit víc instagram (tady). Sice nejsem zrovna člověk, kterej by následoval módu lajků, ale pořád, na instagramu jsem založil účet a hned to šlapalo, hned se něco dělo, zatímco na blogu... prostě nějak mrtvo. Jak u ostatních blogerů, tak u mě. Asi bych si sem měl pozvat zase nějakýho Faltejska, ať sem nucenej fotit věci, který normálně nefotím... vážně, kdyby jste chtěli někdo dojet, rád pohostím.
Né že bych se vyloženě flákal, třeba jsem se pustil do vytváření toho nového portfolia, které bude mít jen 9-12 fotek a budou to epický fotky, který se buďto těžce realizovaly, nebo jsou technicky zvláštní.. takže jsem to naplánoval, nikam nespěchám a budu to dělat cca rok, už mám nápady na 5 fotek, jedna se měla fotit na střeše jednoho z Londýnských mrakodrapů s 26 lidma, ale nějak z toho sešlo...
Během svýho "flákání" jsem naplánoval co budu dělat příští rok, vymyslel většinu vánočních dárků, uklidil pokoj a nalepil na zeď čtyři A0 papíry, takže jsem začal tvořit na zeď zárodek plánovaného tetování a přečetl hromadu mangy.
Stáhl jsem Ableton, abych si začal hrát s hudbou, začal dělat na vlastním video projektu, vybral si k vánocům novej nůž a vzápětí se rozhodl, že si raději koupím 85mm objektiv. Začal jsem se učit s iMacem, sepsal objednávku knih a naplánoval nějaké to focení, až pojedu do čr. Jo, mimochodem, budu v čr od 16. prosince do 12. ledna, takže kdokoliv, kdykoliv, cokoliv chcete, pište... na mail, nebo kdo mě má v přátelích, na facebook.

Přemýšlím o projektu Humans of London, nebo tak něčem... problém s mými dlouhodobými projekty je v tom, že je nikdy nedokončím... ale napadlo mě že by to bylo fajn zpestření, aby se o mě lidé dozvěděli zase jinou cestou.




7 comments:

  1. hej, ta fotka je dobra ))) (ale posunula bych ji trochu doleva, aby ta zemekoule (jo, vidim v tom zemekouli .D) nebyla usekla)

    ReplyDelete
  2. No ono se to nějak sesralo dohromady, protože ta fotka je panorama a já byl línej to řešit.
    Hele buďte rádi, že sem něco nahrál. :D
    BTW, není to zeměkoule, ale těší mě, že v tom vidíš něco úplně jiného. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no vzdyt my jsme .D ja vim ze zamer byl asi jiny podle toho, co jsi psal, ale pripada mi to tak .) nahodou by to byla sranda, takovej geometrickej svet! lezeni po skalach by najednou bylo sice mnohem tezsi, ale zas by to byla dolu uplne ultimatni jizda na sankach .D

      Delete
    2. "Buďte rádi, že sem něco nahrál" - super přístup. :D
      A jo, ta geometrická koule je boží! ^.^
      Jinak taky pociťuju, že blogy už tak nějak upadají, všude mrtvo.

      Delete
  3. tak tě teda zvu mezi 16.12 a 12.1 k sobě abys mi namaloval na zeď nějakou takovou věc! (teď to zní dost sleazy ale chtěla jsem tím dát jet najevo, že to vypadá nejvíc epicky)
    a jako tetování to musí bejt nejvíc nejlepší

    ReplyDelete
  4. to s tým mrakodrapom a 26 ľuďmi znie epicky a humans of london, anoo! <3

    ReplyDelete
  5. Moc dobrý nápad i fotky!:)

    ReplyDelete