Monday 29 June 2015

Taste of London s Andreou Zagattim

Taste of London. Stovky kuchařů, tisíce lidí, hromady jídla a bazény pití. Intenzivní vůně, chutě, barvy, ochutnávání všeho, zapisování poznámek s nápady, hromady inspirace!
S Andreou Zagattim jsem se potkal při focení jedné z jeho akcí. Je umělec a člověk co mě zatraceně inspiruje, z toho co o něm vím, tak je personální šéfkuchař, cestuje po celém světě, sbírá tam zážitky, tradice, nové chutě a pak je přináší lidem v Londýně. A je o rok starší, takže pokaždé když se s ním bavím, dostanu kopanec k tomu, abych něco dělal. Rozhodně čekněte jeho stránky, nebo minimálně toto krátké video.
Dostal jsem se díky němu k VIP vstupu na Taste of London a toho jsem samozřejmě využil. Mimo jiné jsem se zůčastnil jeho příprav na tuto několikadenní akci. Bylo úžasné sledovat, jak se vypořádává s únavou, jak organizuje a jak ke všem a všemu přistupuje s úsměvem a nadšením. Pozoroval jsem ho vařit, pomáhal mu ostrouhat asi tak bambilion citrónů na jeden z jeho dezertů a točil a fotil backstage - to se dělo celou noc až do rána. Andrea měl ten den být na "ToL" a já šel spát (už nejsem tak mladej, abych zvládal 48h beze spánku -_-").
V sobotu jsem vstal (už!) před obědem a šel jsem na ToL. Úžasně intenzivní akce, skvělí lidé a, jak už jsem zmínil, jídlo. A Andrea stále s úsměvem a hromadou energie. Já s hromadou kafe - a bez energie.

Poslední dobou vidím inspiraci všude a ve všem, v noci se stále probouzím s nápady, které si zapisuji - proto jsme poslední dobou takovej, ehm, roztěkanější.
Brighton mě baví čímdál víc, už zjišťuju jak je to tam s cenami ubytování a pomalu plánuju a organizuju čas, focení a projekty, abych se tam mohl na podzim odstěhovat. Nebo možná i dřív.

Příště fotky z focení v Brightonu!















1 comment:

  1. Chci se s vámi všemi podělit o to, jak jsem dostal svou půjčku od pana Benjamina, který mi pomohl s půjčkou ve výši 400 000,00 EUR na zlepšení mého podnikání. Bylo to snadné a rychlé, když jsem žádal o půjčku, když to s mým podnikáním začínalo být drsné. . Pan Benjamin mi bez prodlení poskytl půjčku. Zde je email pana Benjamina/ 247officedept@gmail.com.

    ReplyDelete