Sunday 25 November 2012

O detektorech kouře.

Tak jsem právě dosmažil.... smažil jsem kuřecí prsa, jednoduchý,  žejo.... to zvládne i největší blbec.

Člověk, tedy já, zvyklej na elektrickou (netopící) plotnu smaží kuřecí prsa na plynovém hořáku. Prská to samozřejmě všude po kuchyni takovým způsobem, že úklidem sem trávil víc času než kuchtěním.
No, abych se dostal k tomu, proč vám to vůbec píšu. Mám nová sluchátka a jakožto hudební nadšenec (maniak) si je beru i do kuchyně (né do sprchy, né na záchod, jinak si je beru snad všude). No tak smažím, že jo..... smažím a vidím periferně toho úžasnýho dobrmana mých spolubydlících, jak běhá zmateně po obýváku. Sundám sluchátka a pískot.
Fajn, co jinýho může tak debilně pískat, než alarm, nebo detektor kouře. Vylučovací metodou - zloděj nejsem, takže detektory kouře. Teď jak je vypnout, jsem tu pár dní a do dneška jsem ani nevěděl, že máme detektory kouře!!!
....
No tak jsem je prostě po pár sekundách hledání vypnul (v kuchyni a obýváku).

No a protože žádnej můj příspěvek se neobejde bez fotky a protože nemám žádnou tématickou, hážu sem můj včera zkompletovanej běžeckej "úbor".
Boty jsem kupoval včera. Je fajn, když máte nohu "třináctku" a nemůžete najít vhodnou obuv ani v obchodě 5x větším, než Vaňkovka.
No, tepláky, superběhací tričko, zmiňovaná sluchátka a batoh na zátěž.

2 comments:

  1. Já tě zbožňuju.. :DD ..aspoň že ses dneska neztratil.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jasný, dneska jsem byl skoro pořád doma, že jo... zajímavý to bude, až si půjdu zítra zaběhat. :D

      Delete