Saturday 24 November 2012

06:15 - Chapeltown

Jako jo, já bych aji něco vyfotil. aji bych si třeba zacvičil, nebo zašel na nákupy, ale.... já přes den prostě spím a pak už je tma, tak sorry.
Ale baví mě to, rozhodně se nenudím. Dnes tedavydržím, protože o víkendu mám volno a můžu spát v noci, takže půjdu na nákupy - potřebuju nějaké boty na běhání, papíry na kreslení a (světe div se) hřeben na vlasy, které jsem tak dlouhé neměl už asi od 2 let.

Před odletem do UK mi doktor naměřil vyšší tlak, tak mi doporučil omezit kofein...... vydržel jsem to asi 2 týdny, ale dnes jsem to musel prostě dohnat.

19:00 - sprcha
18:30 - cesta do práce a první energeťák
20:30 - čekání na směnu - 2 kávy
22:00 - začátek směny, třídění jednotlivých krabic dle šestimístných kódů, nadávání na zasrané egypťany, závody mezi regály
02:00 první přestávka - energeťák a 2 kávy na zahřátí, pokus o konverzaci s angličany, kterej v zápětí troskotá, takže konverzuju s nějakým slovákem
02:30 - 4:00 práce, práce, práce...
4:00 - druhá přestávka! Kafe... spolehlivá konverzace se slovákem
4:20 - 6:00 práce a konec.... pěšky na autobus, pár fotek, čerstvé čokoládové croissanty a třetí energeťák



No comments:

Post a Comment