Wednesday 6 March 2013

Asi jaro v Londýně.

Dnes v Londýně perfektně svítilo. Tahle fotka vznikla kousek od našeho domu - foceno naslepo od boku, v centru to ale bylo něco úžasného. Prudce prosvícené ulice se na křižovatkách mísily se zastíněnými ulicemi, mezi tím vším běhali ti úžasní londýnští lidé, taxíky troubily, holubi se vrhali na zbytky jídel... vůně jídel, pach projíždějících aut, křik, hudba, lidé v oblecích, lidé v maskáčích, muži, ženy, černí, bílí, spěchající, nebo spěchající eště víc.
Včera jsem v práci dostal poněkuď nesmyslně chuť na cígo. Ne, nekouřím. Nikdy jsem nekouřil. A přesto jsem dostal chuť.
Jo a na oběd jsem měl 4 muffiny a tabulku čokolády, snažil jsem se otevřít zubama ledničku a kolegové se mě snaží dát dohromady s jednou číšnicí z Nepálu, či co. O.o
Čaute.




No comments:

Post a Comment