Wednesday 6 March 2013

Trust me.


"Trust me... I'm a photographer."
Poslední dobou mám v hlavě tolik nápadů, že jsem si musel koupit deník. Fotky, tetování, teorie, konspirační teorie, věty.. aforismy.
Dnes mě během umývání nádobí v práci napadly rovnou 4 věci! Jedno uvědomění, jeden ošklivej fakt, jedna stížnost a jeden nápad. Snažil jsem se to držet v hlavě, když náhle jsem byl šokován, tím, že svým spolupracovníkům říkám už 4 týdny špatnými jmény - Sally je ve skutenčosti Sadeq, Minimi je Mini-me a Mini je Mimi..
Shit.
A zapomněl jsem samozřejmě všechny ty 4 věci. Tak jsem dohromady ztratil asi 5 hodin, než jsem si na to všechno zase vzpomněl.

Třeba ta stížnost. Bylo to o tom, jak jsou londýňané agresivně neohleduplní a každý den, když zaspím, mě zdržují pomalou chůzí, zatímco se snažím prodrat do práce. Chtěl jsem si to zapsat rozvést to a udělat z toho brilantně popsanou myšlenku plnou slovních hříček. No takže teď když to víte, tak se s tím nemusím dělat a zbývají mi už jen 3 věci.





No comments:

Post a Comment