Saturday 24 October 2015

Jak je důležité míti Filipa

Jak je důležité míti mentora.

Jedna kniha může obsahovat stovky a tisíce let zkušeností. Ohromné množství dat a znalostí na dvouch až třech stech stran.
Kolik zkušeností, znalostí a možností má člověk, který přečetl 5000 knih?

Kvalita života je rovno úměrná pohodlnosti s jakou řešíme problémy.
Timothy Robinson

Protože mám docela velké ambice a k jejich dosažení potřebuji dost kontaktů, peněz a hlavně znalostí, snažím se hledat efektivnější cesty, jak se učit a být výkonnější. S novými znalostmi stoupá má kreativita a s ní rychlost řešení problémů na mé Cestě.
V rámci video-projektu Humans of London, který by měl vyjít (tady) kolem Nového roku, jsem se začal potkávat s úžasně inspirativními osobnostmi, což bylo přesně v plánu. Čtenáři z toho budou mít inspiraci, účastníci reklamu, já kontakty - a přátele, inspiraci, sledovanost.

Vaše povaha je průměrem povah pěti lidí, se kterými trávíte nejvíce času.
Timothy Ferriss

Jedním z těch úžasných lidí je Timothy Robinson. Tim je High Performance Coach a dělá z lidí superlidi, kteří vědí co chtějí, vědí, že mohou dosáhnout čehokoliv a skutečně to dělají, místo aby o tom jen kecali. Jo a třešní na dortu je samozřejmě parádní postava. 
Jak už mám ve zvyku, rád se zajímavých lidí ptám na tajemství jejich úspěchů a když jsem ten den z Tima tahal odpověď na otázku "Tvoje životní filozofie v jedné větě", zmínil jsem se o tom, jak se snažím chytrými otázkami tahat z chytrých lidí chytré odpovědi - pokud možno co nejvíce informací v co nejmenším objemu.
...
Tim mi poradil, ať si seženu mentora.

Problém s mentory je ten, že nic není zadarmo a... co chcete jako nabídnout člověku, který je 10x lepší ve všech hodnotách, kterých si vážíte?
Nebudu prozrazovat, jak jsem to udělal - kdo chce, může mi napsat na FB do chatu - ale udělal jsem si z Tima mentora a ten mě naučil spoustu úžasných věcí. Naučil jsem se, jak se prezentovat, jak vystupovat před důležitými lidmi a zaujmout je tak, aby mě nezapomněli.... no a po měsíci jsem kontaktoval Timova mentora.
Co chcete nabídnout člověku, který je 50x lepší ve všech hodnotách, kterých si vážíte?
...
Podařilo se, mám dalšího mentora.

Kolik zkušeností, znalostí a možností má člověk, který přečetl 5000 knih?



No comments:

Post a Comment