Monday 23 November 2015

Běhání

Už jsou to skoro 2 roky, co jsem přestal běhat. 
Po přečtení 4-hodinového těla od Tima Ferrisse jsem si uvědomil, jak je cvičení několika hodin týdně neefektivní a od cvičení jsem přešel spíš ke změně životního stylu. Né že bych to dotáhl k dokonalosti, ale naučil jsem se toho dost na to, abych cvičil mnohem méně s lepším efektem, jedl více, spal méně a měl více energie. Toliko k efektivitě a šetření času. 
Pro některé lidi je ale cvičení samotné hodnotou jako takovou, prostě je baví tak trávit jejich volný čas. No a já se k nim v posledních dvouch týdnech zase přidal. Mohou za to moje cíle na příští rok o kterých se rozepíšu v příštích článcích, plus přidám pár rad na to, jak si udržet své cíle a dosáhnout jich.
No ale nebyl bych to já, abych i přesto nezkoušel ušetřit čas i na něčem, co mě baví, takže místo hudby poslouchám rozhovory Tima Ferrisse. To dělám poslední dobou hodně. Byť nemám rád školy a přije mi, že drtivá většina lidí chodí do škol úplně zbytečně, sám rád studuji (akorát prostě ne ve škole). Respektive požírám data. Na internetu se dá najít hromada informací, rozhovorů, přednášek.. TED toho má na Youtube spoustu, Harward natáčí některé své přednášky, Tim Ferriss dělá rozhovory se zajímavými lidmi... Takhle zvládám za den poslechnout 2-8 hodin zajímavých věcí. 

Tentokrát jsem poslouchal rozhovor Tima a Wima Hofa. Wim Hof je zvíře. Pokud se nepletu, uběhl maraton za polárním kruhem jen v šortkách, nechal si píchnout pod dohledem lékařů nějaký toxin aby jim dokázal, že zvládne silou vůle přebít imunitní reakci a pár dalších věcí. 
Já tedy běžel včera v noci poprvé po dlouhé době a zkoušel jsem, jak jsem na tom kondičně. Shodou okolností mrzlo, tak jsem si připadal jako Hof. Akorát jsem neběžel v šortkách. 


No comments:

Post a Comment